Az IKEA bemutat a kajapornónak
2016.08.03. 14:42
Az evést mindig is rítusok vették körül, miért épp manapság lenne ez másként? Napjaink fő gasztronómiai szertartását úgy hívják: Instagram. Az IKEA most zseniális reklámban figurázta ki a kényszeres kajafotózást.

Nyilván mindannyiunknak van olyan ismerőse, aki ebéd előtt hosszú perceket képes eltölteni azzal, hogy megtalálja a tökéletes szöget a töltött paprikája lefotózásához – vállalva akár annak a kockázatát is, hogy kihűl az étel.Mert, ami nincs fent a neten, az ugye nem is történt meg.
Okostelefonnal ez még egy viszonylag gyors és fájdalommentes szokás, de vajon mi történt volna, ha a dokumentálási láz már évszázadokkal a digitális kor előtt eluralkodik az embereken? Hát ez:
Legalábbis az IKEA szerint. A baromi ötletes reklám alaposan körbejárja, hogy nézett volna ki a kajapornó a 18. században, a Facebook-generációnak szegezve a kínzó dilemmát: Akkor most döntsük el, hogy eszünk vagy fotózgatunk!
(Címlapi kép: IKEA / youtube)