Kedves Látogató,
Az unikornis.hu oldalunkra friss tartalmak már nem kerülnek, korábbi cikkeink továbbra is elérhetőek.
Üdvözlettel: az NWMG csapata
Értem

Londonban megvalósult a legidiótább kampány

2016.09.13. 11:23
A Kickstarter közösségi finanszírozási oldalon több mint 30 ezer dollárt sikerült összegyűjtenie a Citizens Advertising Takeover Service (CATS) nevű brit non-profit szervezetnek. Egy első pillantásra értelmetlen célra költötték a pénzt: a londoni Clapham állomás aluljárójának összes kereskedelmi reklámját cuki kismacskás fotókra cserélték. 

A kéthetes kampánynak még csak különösebb figyelemfelhívó célja sincsen. Csak annyi, hogy idióta reklámok helyett kiváncsian szemlélődő cicákat nézegethessenek a mozgólépcsőn utazók. A képeket egyébként a Cat Protectiontől, Nagy-Britannia legnagyobb macskákkal foglalkozó szervezetétől kapta a civil szervezet. 

A CATS nevű szervezet a Kickstarteren indított pénzgyűjtési akciójában nem is csinált titkot belőle, hogy ez most amolyan bolond kampány lesz:

„Ostobaság igen, de ez most arról is szól, hogy a legidiótább módon hallathassuk a hangunkat. Minden őrültségből valami csodás dolog is kisülhet a végén. Talán a macskás képek miatt rájövünk, hogy a tárgyak, amelyeket hirdetnek nekünk, nem is tesznek minket olyan boldoggá”

A Cat Protection munkatársa viszont egyáltalán nem tartja értelmetlennek az akciót és talált is pár tudományos érvet arra, hogy miért jó az embereknek, ha hetekig cicás fotókat bámulnak. Meg persze arra is, hogy miért fogadjon be mindenki egy gazdátlan cicát a menhelyükön várakozó több ezer példányból:

„A kutatások azt igazolják, hogy a macskák minden ember közérzetére és egészségére jótékony hatással vannak, függetlenül az életkortól. A cicák szeretre méltó, társasági lények, ugyanakkor nagyon önállóak is, tehát minden ember életébe képesek beilleszkedni”

– érvelt Guy Chadwick. 

(Címlapi kép: William Bunce)