Kedves Látogató,
Az unikornis.hu oldalunkra friss tartalmak már nem kerülnek, korábbi cikkeink továbbra is elérhetőek.
Üdvözlettel: az NWMG csapata
Értem

Egy darabig nem felejtjük el Spike Jonze reklámját

2016.11.21. 11:24
Az Epica Awards – az egyik legrangosabb reklámverseny – fődíját nyerte el a Kenzo új parfümjének kisfilmje, amelyet Spike Jonze rendezett, és amelyben Andie McDowell lánya táncolja szét magát.

A Kenzo World névre keresztelt új illathoz készített még idén nyáron reklámot Spike Jonze (John Malkovich menet, A nő) amerikai filmrendező. A kisfilmben, amely belopta magát az idei Epica Awards zsűrijének szívébe, Andie McDowell egyik lányát, a balett-táncosként és színésznőként is ismert Margaret Qualley-t (Rendes fickók) láthatjuk, ahogy elege lesz egy elegáns rendezvény (legyen mondjuk díjátadó) unalmas társaságából, és táncolni kezd. A film majdnem négy perc hosszú, de Qualley olyan zseniálisan és őrülten mozog, hogy nemcsak a teret, de az időt is kitölti vele.

A reklám összetéveszthetetlenül a Fatboy Slim legendás, 2001-es videoklipjére rímel, amelyben Christopher Walken táncolja be egy üres szálloda tereit. Azt a klipet is Spike Jonze rendezte, úgyhogy a párhuzam nem véletlen. A Kenzo-filmhez Sam Spiegel & Ape Drums Mutant Brain című számát használta fel. 

(Címlapi kép: Picture-Alliance/AFP)