Kedves Látogató,
Az unikornis.hu oldalunkra friss tartalmak már nem kerülnek, korábbi cikkeink továbbra is elérhetőek.
Üdvözlettel: az NWMG csapata
Értem

A Playboy visszatér a pucérkodáshoz

2017.02.14. 10:45
Rájöttek, hogy hiba volt feladni az identitásukat.

„Naked is normal” – virít nagybetűkkel a Playboy új számának borítóján, és ez egyben a tavaly bevezetett irányvonal sírfelirata is.

Nem húzta tehát sokáig a dögös aktok nélküli Playboy. A magazint alapító Hugh Hefner 25 éves fia, Cooper Hefner még csak pár hónapja lett a cég kreatív igazgatója, de máris bejelentette, hogy hiba volt megszabadulni a meztelen képektől, így tavasztól visszatérnek a régi hagyományhoz.

Bármikor elismerem, hogy a magazin elavultan mutatta be a meztelenséget, de ennek ellenére is hiba volt teljesen eltüntetni a lapjairól. Sosem a meztelenség volt a probléma, ugyanis a meztelenség nem egy probléma. Mától visszaszerezzük az identásunkat, és újra megmutatjuk, kik vagyunk

– írta Twitteren Hefner, aki már kinevezése előtt is borzolta a vezetőség kedélyeit azzal, hogy hangot adott rosszallásának a 2015-ös forradalmi döntéssel kapcsolatban.

Hefner szerint máshogy kell ábrázolni a meztelenséget, mint eddig, de végre itt a nagy lehetőség, hogy megszólítsák a fiatalabb generációkat is, csak ehhez újra kell gondolni pár dolgot a magazinnal kapcsolatban. A „szórakozás férfiaknak” szlogent például elhagyják a borítóról, mert ahogy a társadalomban fejlődnek a nemi szerepek, a Playboynak is követnie kell a változásokat.

(Címlapi kép: Playboy)