Az ország, ahova még csak most jutott el jegesvödör-kihívás
2017.02.21. 11:08
Mi történik, ha rossz az internetkapcsolatod, lassú a neted, és egyébként is az országod lefedettsége olyan, mint a szivacs: lyukakkal szabdalt? Hát, akkor az internetes őrületek is csak évekkel később jutnak el hozzád.

Pofonegyszerű ötleten alapuló, de annál zseniálisabb reklámkampánnyal állt elő a TBWA nemzetközi reklámügynökség, amely két kisfilmjében is arra hívja fel a figyelmet, hogy Libanonban finoman szólva is szegényes az internet lefedettsége.
Így – a koncepció szerint – a libanoni kecskepásztorhoz a 2014-ben Bill Gates-től kezdve Falus Ferencen át Palvin Barbaráig mindenkit akcióba lendítő Ice bucket challenge (jegesvödör kihívás) két és fél évvel később jut el, a 2013-ban hatalmas internetes mémmé lett, a zene és tánc tökéletes egyvelege, a Harlem Shake pedig három év múlva fertőzi meg a libanoniakat. Ennél jobb kampány az internetért nem is kell.
(Címlap: „Connect boundless” advert/Youtube)